تازه ها

مطالب تازه

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ
وقت خواندن ندارید؟ play را فشار دهید و به مقاله گوش دهید!

لینک سازی ستون هر استراتژی SEO است. این کار مبتنی بر ایجاد شبکه ای از پیوندها در صفحات شما برای نشان دادن اقتدار شما در یک زمینه معین به Google است.

آیا تا به حال فکر کرده اید که موتورهای جستجو چقدر به آنچه پیوندها می گویند اهمیت می دهند؟

خزنده های وب از طریق پیوندها محتوای جدیدی را برای فهرست بندی و کشف ارتباط صفحات با یکدیگر کشف می کنند.

این روابط ارتباط واقعی یک صفحه وب را نشان می دهد ، که برای موقعیت بالا در نتایج جستجو ضروری است.

به همین دلیل ایجاد یک وب سایت با طراحی ریسپانسیو ، بهبود سرعت صفحه آن و ایجاد محتوای مرتبط کافی نیست.

وقت آن است که به ساختمان سازی نگاه کنید و یک شبکه قدرتمند از پیوندها به وب سایت خود بسازید!

آیا می خواهید در مورد به کارگیری لینک سازی و دستیابی به بهترین نتایج با استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

مقاله ما را دنبال کنید تا بدانید:

لینک سازی چیست؟


چرا پیوندها مهم هستند؟


گوگل چگونه پیوندها را ارزیابی می کند؟


تکنیک های اصلی ایجاد لینک چیست؟


بهترین ابزارهای ایجاد لینک چیست؟


فقط به خواندن ادامه دهید!

لینک سازی چیست؟
پیوندسازی مجموعه ای از استراتژی های سئو است که هدف آن ایجاد شبکه ای از پیوندها به یک صفحه برای افزایش ترافیک و تقویت اقتدار آن در موتورهای جستجو است.

پیوندها می توانند خارجی یا داخلی باشند. از نظر ساخت پیوند ، موارد خارجی از سایت های دیگر تهیه می شوند که به آنها لینک های پشتیبان یا لینک های ورودی نیز گفته می شود.

این پیوندها نشان می دهد که گوگل محبوبیت و اعتبار یک سایت را در بازار دارد. موتور جستجو پیوندهای منتهی به سایت را بررسی می کند تا تعداد دفعات ذکر شده و کیفیت آن منابع را ببیند.

هرچه پیوندهای بیشتری از سایت های معتبر و محبوب دریافت شود ، گوگل سایت بیشتری را در زمینه تخصص خود در نظر می گیرد.

هوش الگوریتم همچنین متن لنگر ، محتوای اطراف پیوند ، موقعیت صفحه آن و سایر عواملی را که در زیر به آنها عمیق تر نگاه می کنیم ، در نظر می گیرد.

همه این عناصر بر نمایه سازی و رتبه بندی صفحه پیوند شده تأثیر می گذارد.

اما پیوند سازی شامل پیوندهای داخلی است ، آنهایی که در صفحات سایت موجود است. آنها ممکن است صفحات داخل یا خارج از سایت را هدف قرار دهند.

گوگل همچنین این پیوندها را برای درک کیفیت و ارتباط یک صفحه و در نتیجه این که آیا رتبه بهتری در نتایج جستجو دارد ، ارزیابی می کند.

اما ، مانند هر تصمیمی در دنیای سئو ، قبل از نگرانی در مورد ربات ، ابتدا باید کاربر را در نظر بگیرید.

به همین دلیل ، پیوندها در درجه اول راهی برای بهبود تجربه کاربر با اجازه دادن به آنها برای کشف محتوای اضافی در هنگام مرور صفحه است.

بنابراین ، به جای ایجاد لینک سازی به صورت مصنوعی ، فقط زمانی پیوندها را اضافه کنید که برای کاربر منطقی باشد. به این ترتیب از طریق این استراتژی ترافیک و قدرت را به دست خواهید آورد.

تفاوت بین ایجاد پیوند و سئو خارج از صفحه
اگرچه اصطلاح سئو خارج از صفحه اغلب به جای ساخت پیوند استفاده می شود ، اما مفاهیم آنها متفاوت است:

سئو خارج از صفحه به تمام استراتژی های بهینه سازی موتورهای جستجو اشاره دارد که فراتر از صفحات یک سایت اعمال می شوند.
پیوندسازی شامل ایجاد شبکه ای از پیوندها برای تقویت اقتدار صفحات است.
سئو خارج از صفحه شامل پیوندهای دریافتی از سایت های دیگر ، بخشی از استراتژی ایجاد لینک است. اما شامل نام های تجاری بدون پیوند نیز می شود که یک عامل رتبه بندی اضافی برای گوگل است.

بنابراین ، ایجاد پیوند تنها یک بخش از سئو خارج از صفحه است

در استراتژی ایجاد لینک ، مهم است بدانید که نمی توانید فقط به فراتر از سایت خود نگاه کنید.

ایجاد شبکه ای از پیوندها برای نشان دادن ارتباط شما با Google شامل دریافت پیوندهای خارجی (بخشی از سئو خارج از صفحه) و افزودن پیوندها در صفحات شما (بخشی از سئو روی صفحه) است.

بنابراین هنگام برنامه ریزی استراتژی ایجاد لینک خود ، باید به سئو داخلی و خارج از صفحه نگاه کنید.

به خاطر داشته باشید که یکی از ویژگی های سئو روی صفحه این است که تحت کنترل شما است-شما می توانید صفحات خود را ویرایش کرده و پیوندهای داخلی خود را به بهترین شکل متناسب با اهداف خود بهینه کنید.

در مورد سئو خارج از صفحه ، ممکن است بتوانید بر آن تأثیر بگذارید ، اما تصمیم برای پیوند دادن و ذکر سایت شما مستقیماً در کنترل شما نیست.

چرا پیوندها مهم هستند؟
پیوندها از همان ابتدای راه اندازی وب مهم بوده اند. شبکه جهانی وب را می توان مجموعه ای از اسناد به هم پیوسته که یک وب را تشکیل می دهند ، تعریف کرد.

پیوندها مسئول این ارتباطات هستند و به کاربران اجازه می دهند بین صفحات ، سایت ها ، تصاویر ، فیلم ها و فایل ها حرکت کنند.

موتورهای جستجو برای خزیدن و رتبه بندی وب سایت ها به این ساختار پیوند متکی هستند.

در ابتدا ، موتورهای جستجو محدود به فهرست بندی و سازماندهی سایت ها به ترتیب حروف الفبا یا فهرست ها (هنر ، ورزش ، اخبار و غیره) بودند. سایت ها برای نمایش در این فهرست ها باید ثبت نام می کردند.

زمانی که سایتهای نسبتاً کمی وجود داشت ، این روند خوب بود. اما با افزایش چشمگیر حجم کاربران ، وب سایت ها ، محتوا و جستجوها ، موتورهای جستجو نیاز به بهبود الگوریتم های خود برای ارائه نتایج بهتر جستجو داشتند.

ابتدا موتورهای جستجو نیاز به ثبت نام سایت ها را برطرف کردند. ارائه دهندگان جستجو شروع به جستجوی سایت هایی کردند که در فهرست خود قرار دهند. بنابراین ، مأموریت فهرست نویسی تمام صفحات وب و در دسترس قرار دادن مطالب به صورت سازمان یافته در اختیار کاربران آغاز شد.

برای انجام این کار ، موتورهای جستجو از ساختار به هم پیوسته وب استفاده کردند.

و امروزه نیز به این روش ادامه می دهد: پیوندها مسیرهای وب روبات های موتور جستجو را نشان می دهند که وب سایت ها را برای فهرست بندی مطالب یا به روزرسانی های جدید جستجو می کنند.

پس از آن ، دیگر فایده ای در سفارش سایت ها به صورت حروف الفبا وجود نداشت. لازم بود تجزیه و تحلیل شود که چه صفحاتی ارائه می دهند و آیا آنها پاسخ هایی را که کاربران به دنبال آن هستند ، دارند یا خیر.

در این مرحله از داستان ، گوگل در خط مقدم قرار گرفت. محبوب ترین موتور جستجو در جهان امروز سفر خود را با معرفی الگوریتمی که تحولی در جستجو ایجاد کرد آغاز کرد: PageRank.

PageRank عوامل متعددی را برای رتبه بندی سایت ها در فهرست جستجو در نظر گرفت. این الگوریتم محتوای صفحه را بر اساس کلمات کلیدی و محبوبیت آن در اینترنت ، که از طریق شبکه پیوندهای آن اندازه گیری می شود ، تجزیه و تحلیل می کند.

هدف اندازه گیری ارتباط سایت با توجه به تعداد پیوندهایی بود که از سایت های دیگر دریافت کرده بود.

این منطق مشابهی را در دانشگاه به کار می برد: هرچه استناد بیشتری به نویسنده برسد ، اقتدار بیشتری در زمینه معینی دارد. بنابراین ، هرچه پیوندهای بیشتری به یک سایت دریافت شود ، بیشتر در زمینه تخصص خود مرتبط است.

در نتیجه ، پیوندها اقتدار یک وب سایت را نشان می دهند. این نیز به این ترتیب است که آنها برای موتورهای جستجو و متخصصان SEO مهم شده اند.

از زمان معرفی PageRank ، الگوریتم گوگل همچنان در حال تکامل است.

آنها به زودی متوجه شدند که تعداد پیوندها برای اندازه گیری اهمیت یک سایت کافی نیست ، زیرا به سادگی می تواند صدها پیوند ایجاد کند.

بنابراین ، گوگل شروع به در نظر گرفتن تنوع و کیفیت صفحاتی کرد که به بک لینک اشاره می کردند.

این الگوریتم تعریف می کند که وقتی صفحات با کیفیت بالا از دامنه های مختلف پیوند ایجاد می کنند ، صفحه ای که به آن لینک می دهند بخشی از اختیارات خود را دریافت می کند ، که معمولاً به آن آب پیوند می گویند.

بنابراین ، موتور جستجو می تواند سایت ها را با توجه به سطح اعتبار آنها در بازار طبقه بندی کند.

در این مرحله ، قابلیت اطمینان سایت (TrustRank) ، تکیه گاه متن ، موقعیت بک لینک ها در صفحه و چندین فاکتور دیگر که ما در زیر آنها را بررسی می کنیم ، نقش داشتند.

صفحه ای که به صفحه دیگر پیوند می دهد ، راهی را برای خزنده وب نشان می دهد و URL هایی که اقتدار خود را با آنها به اشتراک می گذارد. بنابراین ، پیوندها برای خزیدن و رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو ضروری هستند.

گوگل چگونه پیوندها را ارزیابی می کند؟
الگوریتم گوگل از عوامل زیادی برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند که شامل ارزیابی پیوند است.

اکنون به عوامل اصلی که Google در نمایه پیوندهای صفحه ارزیابی می کند ، نگاهی می اندازیم. این ارزیابی بسیار فراتر از کمیت است ، همچنین با توجه به کیفیت ، بر اساس معیارهای مختلف.

در اینجا عواملی است که باید در استراتژی ایجاد لینک خود در نظر بگیرید.

تعداد پیوندها
این اولین عاملی بود که گوگل پذیرفت. این اساس PageRank را تشکیل می دهد: هرچه پیوندهای بیشتری به یک سایت دریافت شود ، بیشتر به آن توجه می شود. تعداد پیوندها به یک صفحه محبوبیت آن را در وب نشان می دهد.

امروزه این معیار یکی از مهمترین عوامل در ارزیابی پیوندهای گوگل است ، اما نمی توان آن را جداگانه در نظر گرفت.

دریافت پیوندهای متعدد از سایت هایی که مرتبط و قابل اعتماد نیستند ، فایده ای ندارد. لازم است کمیت را با عواملی که در زیر خواهیم دید مطابقت دهیم.

مطالب مفید

آموزش سئو در وردپرس

جذب فالوور در اینستاگرام

برنامه نویسی چیست؟

وردپرس چیست؟

والیبال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا بندری

چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنم

چگونه می توان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کرد

چگونه فالوور جذب کنیم


1. یک استراتژی بازاریابی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید


برای استفاده م anyثر از هر شبکه اجتماعی ، به یک برنامه مشخص نیاز دارید.

بدست آوردن تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام برای شروع یک هدف عالی است. اما دنبال کنندگان به تنهایی یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام به شما نمی دهند. به دست آوردن دنبال کننده باید بخشی از یک برنامه بزرگتر باشد که به استراتژی تجاری شما و اهداف بازاریابی اجتماعی متصل می شود.

به دلایلی که می خواهید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید فکر کنید. واقعاً به انجام چه کاری امیدوار هستید؟ شاید شما بخواهید:

افزایش آگاهی از برند
افزایش فروش محصولات
باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما شود.
متمرکز ماندن بر روی این اهداف تجاری ، به حفظ ثبات حساب اینستاگرام شما کمک می کند. این به شما کمک می کند یک داستان تجاری جذاب را بیان کنید که برای بازدیدکنندگان جدید جذاب باشد و به ایجاد (و حفظ) افراد وفادار کمک کند.

برنامه نویسی چیست؟

2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید


چند سوال در مورد افرادی که می خواهید به آنها برسید بپرسید:

آن ها چند ساله هستند؟
آنها کجا زندگی می کنند؟
برای کار چه می کنند؟
چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟
درد و چالش های آنها چیست؟
پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا محتوای اینستاگرام مناسب ایجاد کنید تا به افرادی که در اینستاگرام به دنبال شما هستند ، دسترسی پیدا کنید. همچنین شما را بر نیازهای مخاطبان هدف متمرکز می کند تا بتوانید به طور مداوم نوع محتوایی را که باعث می شود آنها بخواهند شما را در دراز مدت دنبال کنند ، ارائه دهید.

 

آموزش سئو در وردپرس

3. یک داستان تجاری و زیبایی شناختی سازگار ایجاد کنید


شاید شما می خواهید با نشان دادن نحوه ساخت محصول خود ، کنجکاوی را برآورده کنید. یا دیدگاه یک کارمند را برای انسان سازی برند خود به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید نام تجاری خود را به شیوه ای مشتاقانه قرار دهید ، می توانید شیوه زندگی یا دستاوردهای مشتریان خود را به نمایش بگذارید.

مهم نیست که می خواهید به چه چیزی برسید ، حفظ شخصیت و ظاهر ثابت برند مهم است.

پست های شما باید در یک نگاه به راحتی قابل تشخیص باشند. شبکه اینستاگرام خود را به عنوان یک واحد منسجم در نظر بگیرید. همیشه می توانید از استوری های اینستاگرام برای به اشتراک گذاری مطالبی استفاده کنید که کاملاً با ظاهر و احساس فید اصلی شما مطابقت ندارد.

حتی اگر همه محصولات شما یکسان به نظر نمی رسند ، می توانید از ظاهر یکپارچه استفاده کنید تا به شبکه خود ظاهر و احساس ثابتی بدهید ، مانندthemillerswifecustomcookies:

مشخصات کوکی های سفارشی Millers Wife (27.7 هزار دنبال کننده در اینستاگرام)
 

4- از کلمات کلیدی برای ظاهر شدن در جستجوها استفاده کنید


قبل از اینکه مردم شما را در اینستاگرام دنبال کنند ، باید شما را پیدا کنند. بسیاری از متن های اینستاگرام قابل جستجو نیستند. در حقیقت ، تنها دو فیلد در اینستاگرام به نتایج جستجو کمک می کند: نام و نام کاربری.

نام کاربری شما دسته اینستاگرام شماست. ایده خوبی است که آن را با دسته ای که در سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کنید سازگار کنید ، زیرا این امر باعث می شود افراد بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند. از نام تجاری خود یا تنوع نام خود استفاده کنید که احتمالاً افراد هنگام جستجوی نام تجاری شما از آن استفاده می کنند.

نام شما می تواند هر چیزی باشد که دوست دارید ، حداکثر 30 نویسه باشد. پر کردن کلمات کلیدی هرگز ایده خوبی نیست ، اما می توانید مفیدترین کلمه کلیدی خود را در قسمت نام برای بهبود قابلیت کشف بر اساس جستجو قرار دهید.

 

لینک بیلدینگ

5. برای دسترسی به کاربران جدید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید


ما فقط گفتیم که متن پست های اینستاگرام شما قابل جستجو نیست. اما هشتگ ها در جستجوی اینستاگرام ظاهر می شوند. این بدان معناست که استفاده از هشتگ ها به صورت متفکرانه می تواند راه خوبی برای دریافت رایگان فالوور در اینستاگرام باشد.

شامل هشتگ های مرتبط می تواند به افراد در یافتن مطالب شما پس از جستجو یا پس از کلیک بر روی هشتگ از پست مربوطه دیگر کمک کند. کاربران اینستاگرام همچنین می توانند هشتگ ها را دنبال کنند ، بنابراین محتوای هشتگ گذاری شده شما ممکن است در فید افرادی ظاهر شود که هنوز حساب شما را دنبال نمی کنند.

شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در یک پست اینستاگرام قرار دهید ، اما هشتگ ها اغلب بر اساس کیفیت و نه کمیت م effectiveثرتر هستند. برای یادگیری اینکه چند هشتگ برای حساب خاص شما بهتر کار می کند ، آزمایش کنید.

از ترفندهای هشتگ مانند #likelikelike ، #tagsforlikes یا #followlow اجتناب کنید. اینها ممکن است باعث افزایش موقت فالوورها شود. اما آنها احتمالاً ربات هایی خواهند بود یا افرادی که فقط علاقمند به بازگشت هستند. و این به شما کمک نمی کند در اینستاگرام یک مخاطب معنادار و جذاب ایجاد کنید.

در عوض ، بر استفاده از هشتگ های بسیار هدفمند مخصوص عکس ، محصول یا تجارت خود تمرکز کنید ، مانند سبک دی کمپلینگ در این عکس

 

وردپرس چیست؟


6. بیوگرافی و مشخصات اینستاگرام خود را بهینه کنید


دو سوم بازدیدهای پروفایل تجاری اینستاگرام از افراد غیر دنبال کننده است. آن بازدیدکنندگان جدید همه فالوورهای رایگان جدید رایگان اینستاگرام هستند - اما به شرطی که بیوگرافی و مشخصات شما آنها را متقاعد کند که روی دکمه دنبال کردن کلیک کنند. اگر نمایه شما نامشخص ، ناقص یا جذاب نباشد ، این کار را نمی کنند.

 

هنگامی که چند دنبال کننده جدید در اینستاگرام به دست آوردید ، باید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد. این محتوا همچنین به جذب بیشتر پیروان جدید کمک می کند.

اما ، همانطور که دیدیم ، ممکن است بیش از یک شخصیت پیرو داشته باشید. بنابراین باید محتوایی ایجاد کنید که برای همه جنبه های مختلف مخاطبان جذاب باشد - بدون اینکه هویت اصلی برند خود را از دست بدهید.

یکی از راه های این کار تمرکز بر روی کانال های مختلف برای شخصیت های دنبال کننده مختلف است. حساب Sephora Instagram یک مثال عالی از نحوه انجام این کار است.

Sephora یک خرده فروش عمده لوازم آرایشی در خیابان های بزرگ است. آنها از سال 2012 در اینستاگرام هستند و بیش از 20 میلیون دنبال کننده ایجاد کرده اند. این موفقیت تا حدودی ناشی از نحوه استفاده آنها از انواع مختلف پست های اینستاگرام برای دسترسی به افراد مختلف است.

پست های موجود در خوراک اصلی آنها بر محبوب ترین محصولات آنها مانند مراقبت از پوست ، کرم پودر و آرایش چشم متمرکز است. آنها دارای طیف متنوعی از سنین و چهره ها هستند و در برخی پست های آموزشی نیز ترکیب می شوند.

اما هنگامی که آنها به تازگی خط جدیدی از عطرها به نام Do Not Drink را راه اندازی کرده اند ، می خواستند به پروفایل فالوورهای متفاوتی دست یابند: پیروان جوان تری که ممکن است کمتر با این محصول آشنا باشند و از اینستاگرام متفاوت استفاده کنند. این نوع فالوورها بیشتر بر روی Stories و Reels تمرکز می کردند تا پست های فید.

راه حل Sephora همکاری با سازندگان برای ساخت لنزهای AR جدید مربوط به خط عطر بود. آنها شاهد افزایش شدید فراخوان تبلیغات و قصد خرید (که به هر حال هدف نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی است) بودند. آنها از این استراتژی برای چندین کمپین دیگر نیز با موفقیت استفاده کرده اند.

به جای بازی Catch Up ، هزینه اجتماعی را هدایت کنید
باشگاه استراتژی اجتماعی
بیمار از تعجب "حالا چی؟" هر زمان که یک بستر اجتماعی تغییر می کند یا بازار تغییر می کند؟

با تجزیه و تحلیل روندهای بصیرتی که به صورت هفتگی ارائه می شود ، نگاه کنید که صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی - پیش از وقوع - به کجا می رود.

اجازه دهید باشگاه استراتژی اجتماعی مزیت رقابتی مخفی شما باشد.

برای یادگیری بیشتر کلیک کنید
در حالی که بودجه شما ممکن است به اندازه بودجه Sephora نباشد ، هنوز می توانید در مورد چگونگی دستیابی به مخاطب انتخابی خود خلاقانه فکر کنید. این سوالات را از خود بپرسید:

معمولاً دنبال کنندگان شما چه فرمت هایی ارسال می کنند؟ آیا آنها روی عکس ها یا فیلم ها ، پخش جریانی مستقیم یا پست های فید تمرکز می کنند؟
به احتمال زیاد با کدام نوع پست ارتباط برقرار می کنند؟ شاید پست های فید شما با سکوت روبرو شود اما داستانهای شما با لایک و واکنش های زیادی روبرو می شود.
آنها چه سبکی را ترجیح می دهند؟ آیا پیروان ایده آل شما از تصاویر ویرایش شده ، مشتاقانه یا واقعیت خام محتوای ویدیویی lo-fi لذت می برند؟
آنها از محتوای شما چه می خواهند؟ آموزش ، الهام ، سرگرمی ، نقطه شروع بحث؟
فرض کنید می خواهید فروش یک کتاب دستور غذا را با ارسال در اینستاگرام افزایش دهید. توجه می کنید که دنبال کنندگان شما به داستانهای کوتاه و متوالی و پست هایی که ویرایش نشده اند بهترین پاسخ را می دهند. آنها حسابهای زیادی را دنبال می کنند که نکات آشپزی و کاردستی را ارائه می دهند. بر اساس این بینش ها ، محتوای موردنظر شما باید ویدئوهای پخت و پز کوتاه و معمولی باشد که به عنوان داستان و بدون ارزش تولید بالا ارسال شده اند.

در اینجا نمونه ای از یک ویدیوی دستور العمل lo-fi در اینستاگرام وجود دارد. سریع تولید می شود و برای پیروان شلوغ قابل ارتباط است.

شماره 4: ایجاد روابط و ارتباطات از طریق نمایه های مکمل و رقابتی
درست مانند هشتگ ها ، پیدا کردن و دنبال کردن نوع مناسب پروفایل های اینستاگرام نیز می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان هدف کمک کند. علاوه بر این ، این نمایه ها می توانند منبع ارزشمندی از الهام و مشارکت شوند.

با جستجوی موارد زیر شروع کنید:

شرکتهای محلی اگر مکان برای مارک شما اهمیت دارد-برای مثال ، اگر مکان آجر و ملات دارید یا مشتریان شما در منطقه خاصی قرار دارند-ارزش کسب و کارهای نزدیک را دنبال کنید. آنها نیازی به ارتباط با صنعت شما یا مشخصات مشتری ندارند. مهمترین چیز ایجاد پیوندهای محلی است.
رقبای صنعت. بله ، باید از رقبای خود پیروی کنید. و نه فقط به این دلیل که ایده خوبی است که استراتژی اجتماعی آنها را زیر نظر داشته باشیم. شما قبلاً می دانید که مشتری هدف مشابهی دارید ، بنابراین چرا رقبای خود را دنبال نکنید و الگوریتم اینستاگرام را تشویق نکنید تا شما را به دنبال کنندگان خود توصیه کند؟
مارک های مجاور اگر بوت های ولینگتون می فروشید ، باید از مارک هایی که بارانی می فروشند پیروی کنید. اگر کلاس های یوگا برگزار می کنید ، از مارک هایی که تشک یوگا می سازند پیروی کنید. به نیازها و علایق پیروان خود فکر کنید و به جایی بروید که آنها رهبری می کنند.
نکته حرفه ای: جستجوی کلمه کلیدی در اینستاگرام لیستی از حساب های پیشنهادی را نشان می دهد ، از جمله اطلاعات مربوط به تعداد دنبال کننده هایی که به اشتراک می گذارید.

اینستاگرام حتی به شما می گوید که کدام پروفایل ها در حال حاضر در بین دنبال کنندگان شما محبوب هستند. پیروی از این مارک ها اطلاعات مفیدی به شما می دهد و موقعیت خود را با الگوریتم اینستاگرام تقویت می کند. با این حال ، شما می توانید بیشتر فعال باشید.

اگر یکی از این صفحات چیزی ارسال کرد که به نظر می رسد برای دنبال کنندگان شما بسیار مناسب است ، لیست لایک ها و نظرات را بررسی کنید. همه افرادی را که ممکن است به نام تجاری شما علاقه مند باشند دنبال کنید. با این حال ، من توصیه می کنم این کار را فقط برای نمایه های عمومی انجام دهید. اگر شخصی مشخصات خود را خصوصی کرده باشد ، ممکن است از برهنگی قدردانی نکند

 

سخن آخر 

شما به راحتی میتوانید با راهکار هایی که من دادم فالوور های خود را افزایش دهید.

 

والیبال

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا بندری